Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019, στις 12:00 μ.μ. , εκπρόσωποι της Γεωκαταγραφής θα βρίσκονται στο Δημοτικό Κατάστημα (αίθουσα συνεδριάσεων) προκειμένου να προβούν σε δημόσια ενημέρωση σχετικά με το Εθνικό Κτηματολόγιο.
Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019, στις 12:00 μ.μ. , εκπρόσωποι της Γεωκαταγραφής θα βρίσκονται στο Δημοτικό Κατάστημα (αίθουσα συνεδριάσεων) προκειμένου να προβούν σε δημόσια ενημέρωση σχετικά με το Εθνικό Κτηματολόγιο.